Log in Contact
August 29, 2023

Veriforce werkt samen met WithU om welzijn op de werkplek haalbaarder te maken voor klanten

HOUSTON, TX , 29 augustus 2023 – Veriforce, de snelst groeiende leverancier van oplossingen voor risico- en compliancebeheer in de supply chain, is verheugd zijn nieuwste partner, WithU, een prominent wellness-app-bedrijf, aan te kondigen. Deze samenwerking geeft Veriforce-klanten toegang tot de WithU wellness-app, tegen een exclusief tarief, waardoor hun werknemers prioriteit kunnen geven aan gezondheid en welzijn in hun dagelijks leven.

In de snelle en veeleisende werkomgeving van vandaag kan het belang van het opnemen van gezondheids- en welzijnspraktijken niet worden overschat. Studies hebben aangetoond dat het welzijn van werknemers rechtstreeks van invloed is op hun productiviteit en algehele prestaties. Volgens een recent onderzoek uitgevoerd met 1.600 Amerikaanse werknemers en HR-leiders, meldde maar liefst 64% van de werknemers te worstelen met mentale of gedragsmatige gezondheidsproblemen, wat resulteerde in een significante daling van de productiviteit voor 91% van de respondenten (HR Daily Advisor).

Veriforce erkent de noodzaak om psychologische gezondheid en veiligheid te ondersteunen en werkt samen met WithU om een innovatieve oplossing te bieden aan leden van het Veriforce-netwerk. “Door gebruik te maken van het Veriforce-WithU-partnerschap krijgen Veriforce-klanten toegang tot een breed scala aan wellnessbronnen, waaronder gepersonaliseerde fitnessplannen, ondersteuning van de geestelijke gezondheid, voedingsbegeleiding en stressmanagementtechnieken”, zegt Kate Backhouse, hoofd van Global Partnerships bij WithU. “De gebruiksvriendelijke interface en intuïtieve functies van de app zorgen ervoor dat werknemers gemakkelijk kunnen navigeren en de informatie en trainingen kunnen vinden die passen bij hun mogelijkheden en tijdsbeperkingen.”

En met een exclusief groepsaanbod hoeven bedrijven de bank niet te breken om deze effectieve tool te bieden. “Bij Veriforce begrijpen we dat een gezond personeelsbestand een productief personeelsbestand is”, zegt Colby Lane, CEO van Veriforce. “Onze samenwerking met WithU stelt ons in staat om verder te gaan dan traditioneel compliance management en onze klanten in staat te stellen prioriteit te geven aan het welzijn van hun werknemers. Door groepstoegang te bieden tot de WithU wellness-app, willen we onze klanten ondersteunen bij het creëren van een werkomgeving die holistisch welzijn en verhoogde productiviteit bevordert.”

Ga voor meer informatie over deze exclusieve aanbieding naar veriforcenetwork.com/withu. Ga voor meer informatie over de WithU wellness-app naar withutraining.com.

Over Veriforce

Veriforce® is een erkende leider in het leveren van uitgebreide, geïntegreerde oplossingen voor risicobeheer in de toeleveringsketen die werknemers helpen veilig thuis te komen en de bedrijfsprestaties te optimaliseren. Het SaaS-veiligheids- en nalevingsplatform van het bedrijf, gegevensintegriteit en verificatiepraktijken en gestandaardiseerde veiligheidstrainingsprogramma’s stellen toonaangevende organisaties in staat om veiligheid en naleving in hun toeleveringsketens en tot op het niveau van de werknemer te stimuleren.

Als ‘s werelds grootste supply chain risk management netwerk werkt Veriforce samen met meer dan 3.200 wervingsbedrijven in meer dan 130 landen, die meer dan 80.000 aannemers, meer dan 7.000 geautoriseerde instructeurs en beoordelaars en miljoenen individuele werknemers bedienen. Dit netwerk maakt Veriforce de voorkeurspartner voor bedrijven die streven naar een veilig, gekwalificeerd personeelsbestand van derden. Bedrijfskantoren bevinden zich in de VS, Canada, Zuid-Afrika, het Verenigd Koninkrijk en Australië. Ga voor meer informatie naar veriforce.com.

Over WithU:

WithU wordt gelanceerd in 2020 en is een bekroonde fitness-app die leden motiveert om prioriteit te geven aan hun welzijn. De coaching van wereldklasse van de app ondersteunt iedereen, van degenen die niet de motivatie hebben om hun fitnessreis te beginnen tot degenen die op zoek zijn naar inspiratie om er een te onderhouden. Opgericht in Londen door Steve Clarke, Tech Entrepreneur, Tim Benjamin, British Olympian, en Kaleigh Scott, ex-David Beckham Ventures, heeft WithU nu honderdduizenden leden wereldwijd.

Contactpersonen:

Veriforce
Lisa Shaw
Hoofd Marketing Medewerker
lisa.shaw@veriforce.com

WithU
Kate Backhouse
Hoofd Global Partnerships
kate@withutraining.com

Woman at control panel

Werk samen met een wereldleider op het gebied van supply chain risk management

Praat met Sales