Log in Contact
Nieuws, Nieuws
March 5, 2021

Veriforce lanceert SafeLandUSA 2021 Basic Orientation om werknemers mondiger te maken en de veiligheid in de olie- en gasindustrie te versnellen

Zeer interactieve en boeiende, door de industrie geaccrediteerde cursusfuncties IOGP-levensreddende regels, menselijke prestatiefactoren en Safe Driving Module onder leiding van NASCAR-coureur Rusty Wallace

HOUSTON – 3 maart 2021Veriforce, de belangrijkste wereldwijde oplossing voor risico- en nalevingsbeheer van de toeleveringsketen, kondigde vandaag de lancering aan van SafeLandUSA 2021 Basic, een door de industrie erkende en geaccrediteerde oriëntatie die werknemers in de olie- en gasindustrie helpt de veiligheid op het werkterrein te verbeteren, te voldoen aan de nalevingsvereisten van de operator en deze te overtreffen en overbodige training te elimineren. Het interactieve programma levert veiligheidspraktijken van wereldklasse en de levensreddende regels van de International Association of Oil and Gas Producers (IOGP) en biedt werknemers hulpmiddelen om de menselijke prestaties te verbeteren en ernstig letsel en dodelijke slachtoffers (SIFS) te voorkomen. Het programma deelt expertise van energie-operators, booraannemers en veiligheidsprofessionals en omvat een Safe Driving Module onder leiding van NASCAR-legende Rusty Wallace.

Honderden energie-exploitanten vereisen dat werknemers worden gekwalificeerd door SafeLandUSA, het industriestandaard oriëntatie- / trainingsprogramma in de Verenigde Staten. Meer dan 1,4 miljoen werknemers hebben SafeLand-referenties verdiend, velen via Veriforce-trainingscursussen en tientallen anderen zullen naar verwachting dit jaar certificering zoeken. Naarmate de industrie herstelt van de economische uitdagingen en die veroorzaakt door COVID-19, wordt verwacht dat mogelijk 65.000 werknemers de olievelden opnieuw zullen betreden in 2021 en nog eens 125.000 in 2022 op basis van amerikaanse olieplatformtellingsprojecties door toonaangevende E &P-marktanalisten. Het Bureau of Labor Statistics voorspelt dat 7.000 werknemers dit jaar ook voor het eerst de olie- en gaswinningsindustrie zullen betreden en nog eens 18.000 in 2022. Een goede opleiding over de gevaren die inherent zijn aan de olie- en gasindustrie en mitigerende maatregelen is essentieel.

“Veriforce zet zich al tientallen jaren in om samen te werken met SafeLand, Safegulf, OSHA en de Amerikaanse aardolie-industrie om kritieke leerprogramma’s te ontwikkelen die werknemers helpen veilig thuis te komen”, aldus Colby Lane, CEO van Veriforce. “SafeLandUSA 2021 Basic weerspiegelt onze voortdurende inzet om de nalevingsvereisten van de industrie te overtreffen met één uitgebreid programma dat het bewustzijn van gevaren op het werkterrein stimuleert en veiligheidspraktijken van wereldklasse levert.”

Wat is er nieuw in SafelandUSA 2021 Basic Orientation

SafeLandUSA 2021 Basic helpt werknemers de gevaren te begrijpen die ze kunnen tegenkomen in de olie- en gasindustrie en leert maatregelen om die gevaren te verminderen om ervoor te zorgen dat werknemers veilig naar huis terugkeren, met behulp van video’s, best practices, casestudy’s en interactieve sessies. De cursus voldoet aan de API RP 75- en API RP T-1-vereisten en omvat:

• IOGP Life Saving Rules (Internationale vereniging van olie- en gasproducenten)
  • Menselijke prestatiefactoren
  • SIF’s (Serious Injury and Fatality potential)
  • Nieuwe Safe Driving Module met NASCAR-coureur Rusty Wallace
  • Nieuwe casestudy’s, video’s en interactieve activiteiten

Zie Veriforce.com voor meer informatie over SafeLandUSA 2021 Basic.

“De SafelandUSA-oriëntatie is een integraal onderdeel van ons Contractor Environmental Health and Safety Management-systeem en we hebben de cursus nodig voor al onze veldaannemers,” zei Bill Walker, directeur van Environmental Health and Safety voor Battalion Oil Corporation. “De SafelandUSA-oriëntatie is ontworpen om het algemene veiligheids- en gezondheidsbewustzijn van gevaren waarmee werknemers te maken kunnen krijgen te vergroten en dure, overbodige oriëntaties te elimineren. Het stelt ons ook in staat om onze locatiespecifieke oriëntatie te stroomlijnen en ons te concentreren op de gevarenbeheersing die voor onze faciliteiten wordt toegepast. Met een breed geografisch netwerk van instructeurs is SafelandUSA op korte termijn gemakkelijk toegankelijk voor operators en aannemers. Deze toegankelijkheid is essentieel om aan onze behoeften te voldoen wanneer we een korte planningscyclus hebben. De kwaliteitscontrolemaatregelen die worden gebruikt om aan de SafelandUSA-vereisten te voldoen, geven me het comfort dat het programma wordt geleverd door een competente, gekwalificeerde instructeur in de juiste leeromgeving. De SafeLandUSA-oriëntatie blijft “de standaard” om ervoor te zorgen dat werknemers op de hoogte zijn van de meest voorkomende gevaren op olie- en gasbanen. ”

Over SafeLand

SafeLand is een non-profitorganisatie met een diverse raad van bestuur bestaande uit vertegenwoordigers van grote en kleine exploitanten, booraannemers en vertegenwoordigers van dienstverlenende aannemers in de hele sector. SafeLand blijft zich inzetten om een inclusieve, door de industrie geleide organisatie te zijn die de veiligheid van werknemers bevordert en doorgaat met zijn erfenis als de gouden standaardoriëntatie in de industrie. De samenwerking van meer dan 180 eigenaren, duizenden aannemersbedrijven en accrediterende organisaties heeft direct bijgedragen aan het immense succes van het SafeLandUSA-programma. SafeLandUSA is uitgegroeid tot een van de, zo niet de meest succesvolle industrie oriëntatie / trainingsprogramma’s in de VS. Ga voor meer informatie naar www.safelandusa.com.

Over Veriforce

Veriforce® is een ISO-gecertificeerde, erkende leider in het leveren van uitgebreide, geïntegreerde oplossingen voor risicobeheer in de toeleveringsketen die werknemers helpen veilig thuis te komen en de bedrijfsprestaties te optimaliseren. Het SaaS-platform voor veiligheid en naleving van het bedrijf, gegevensintegriteit en verificatiepraktijken en gestandaardiseerde veiligheidstrainingsprogramma’s stellen toonaangevende organisaties in staat om veiligheid en naleving in hun toeleveringsketens en tot op werknemersniveau te stimuleren.

Veriforce heeft in augustus 2020 het in Canada gevestigde ComplyWorks overgenomen en ‘s werelds belangrijkste supply chain risk performance network gecreëerd, bestaande uit meer dan 800 inhurende klanten, meer dan 50.000 aannemersbedrijven, 7.000 geaccrediteerde veiligheidstrainers en geautoriseerde beoordelaars en meer dan 2,5 miljoen werknemers. Het is dit netwerk dat Veriforce de voorkeurspartner maakt voor bedrijven die streven naar een veilig, gekwalificeerd personeelsbestand van derden, om risico’s voor te blijven en optimale bedrijfsprestaties te bereiken. Bedrijfskantoren bevinden zich in The Woodlands, TX en Covington, LA. Kijk voor meer informatie op www.veriforce.com.

MEDIACONTACTEN:

Veriforce Communicatie:
Dageraad van Osdell
dawn.vanosdell@veriforce.com

Public Relations Contact:
Bryan Spevak
Vicepresident
anthonyBarnum Public Relations
512.387.3703
bryan.spevak@anthonybarnum.com

Woman at control panel

Werk samen met een wereldleider op het gebied van supply chain risk management